Specifikacije Audi A6
Dimenzije
Hormon rasta, više nije u modli. Novi Audi A6 je zadržao dimenzije prethodnika, sa nekoliko izuzetaka. U tabeli možemo videti da je međuosovinsko rastojanje povećano za 69 mm, na 2.912 mm, a dužina automobila, smanjena je za 12 mm, na 4.915 mm. U poređenju sa konkurencijom, Audi A6 je i dalje jedan od najvećih modela više srednje klase, koji dužinom prevazilazi oba nemačka rivala, a duži su samo Jaguar i Infiniti. Povećanjem za skoro 7 centimetara, A6 ima drugo najduže međuosovinsko rastojanje u klasi, odmah nakon BMW-a serije 5. Audi A6 može se pohvaliti i najvećim tragom točkova, koji na prednjoj osovini iznosi 1.627 mm (BMW 5 ima 1.600 mm, a Mercedes-Benz E 1.585 mm).
Što se dizajna tiče, Audi nije želeo da mnogo eksperimentiše, već je koristio formulu primenjenu i na ostalim modelima.
Enterijer
Možemo slobodno reći da je najsnažnija disciplina novih velikih Audija, njihov enterijer, koji ostaje verno oružje u borbi za probirljivu "premium klijentelu". Odmah nakon ulaska u automobili, primećujemo da je instrumentalna ploča značajno niža nego kod prethodnika, a u oči upada i 8 inča veliki displej. Palac prema gore zaslužuje i touchpad, koji se nalazi na središnjoj konzoli, levo od atraktivne ručice menjača. Kada je u pitanju uređenje vozačevog okruženja, svojim stručnim komentarom pomogonao nam je višestruki državni reli šampion, Vladan Petrović.
"Subjektivan osećaj u automobilu, odgovara očekivanjima u datom segmentu, ali najpre moram da istaknem sličnost enterijera sa modelom A7. Imam utisak, da su razlike minimalne. Na prednjim sedištima, mesta ima dovoljno u svim smerovima. U većini automobila ovog segmenta, širina prostora za noge, ograničena širokim središnjim tunelom, ali ne i u novom A6. Vetrobransko staklo je relativno nisko, ako uporedimo sa drugim konkurentima, što u kombinaciji sa nižom instrument tablom, stvara odličan osećaj u vožnji. Kvalitet materijala je na najvišem nivou, a subjektivan osećaj mi govori da je završna obrada bolja nego kod konkurentskih Mercedes i BMW modela. U enterijeru novog A6, jednostavno nema ni traga od štednje. Ergonomija je odlična, ali je za MMI sistem potreban mali period privikavanja. Korišćenje instrumenata na centralnoj konzoli nudi visok nivo intuitivnosti, ali to ne mogu reći za displej na instrument tabli, koji nudi previše informacija, što ponekad može zadržati pogled i više nego što bi trebalo." - istakao je Vladan Petrović.