Audi A6

Enterijer

Generalna — Autor autoindustija @ 18:45

Enterijer

Možemo slobodno reći da je najsnažnija disciplina novih velikih Audija, njihov enterijer, koji ostaje verno oružje u borbi za probirljivu "premium klijentelu". Odmah nakon ulaska u automobili, primećujemo da je instrumentalna ploča značajno niža nego kod prethodnika, a u oči upada i 8 inča veliki displej. Palac prema gore zaslužuje i touchpad, koji se nalazi na središnjoj konzoli, levo od atraktivne ručice menjača. Kada je u pitanju uređenje vozačevog okruženja, svojim stručnim komentarom pomogonao nam je višestruki državni reli šampion, Vladan Petrović.

"Subjektivan osećaj u automobilu, odgovara očekivanjima u datom segmentu, ali najpre moram da istaknem sličnost enterijera sa modelom A7. Imam utisak, da su razlike minimalne. Na prednjim sedištima, mesta ima dovoljno u svim smerovima. U većini automobila ovog segmenta, širina prostora za noge, ograničena širokim središnjim tunelom, ali ne i u novom A6. Vetrobransko staklo je relativno nisko, ako uporedimo sa drugim konkurentima, što u kombinaciji sa nižom instrument tablom, stvara odličan osećaj u vožnji. Kvalitet materijala je na najvišem nivou, a subjektivan osećaj mi govori da je završna obrada bolja nego kod konkurentskih Mercedes i BMW modela. U enterijeru novog A6, jednostavno nema ni traga od štednje. Ergonomija je odlična, ali je za MMI sistem potreban mali period privikavanja. Korišćenje instrumenata na centralnoj konzoli nudi visok nivo intuitivnosti, ali to ne mogu reći za displej na instrument tabli, koji nudi previše informacija, što ponekad može zadržati pogled i više nego što bi trebalo." - istakao je Vladan Petrović.

 


Enterijer Dizajn

Audi — Autor autoindustija @ 18:45

Enterijer
Možemo slobodno reći da je najsnažnija disciplina novih velikih Audija, njihov enterijer, koji ostaje verno oružje u borbi za probirljivu "premium klijentelu". Odmah nakon ulaska u automobili, primećujemo da je instrumentalna ploča značajno niža nego kod prethodnika, a u oči upada i 8 inča veliki displej. Palac prema gore zaslužuje i touchpad, koji se nalazi na središnjoj konzoli, levo od atraktivne ručice menjača. Kada je u pitanju uređenje vozačevog okruženja, svojim stručnim komentarom pomogonao nam je višestruki državni reli šampion, Vladan Petrović.

"Subjektivan osećaj u automobilu, odgovara očekivanjima u datom segmentu, ali najpre moram da istaknem sličnost enterijera sa modelom A7. Imam utisak, da su razlike minimalne. Na prednjim sedištima, mesta ima dovoljno u svim smerovima. U većini automobila ovog segmenta, širina prostora za noge, ograničena širokim središnjim tunelom, ali ne i u novom A6. Vetrobransko staklo je relativno nisko, ako uporedimo sa drugim konkurentima, što u kombinaciji sa nižom instrument tablom, stvara odličan osećaj u vožnji. Kvalitet materijala je na najvišem nivou, a subjektivan osećaj mi govori da je završna obrada bolja nego kod konkurentskih Mercedes i BMW modela. U enterijeru novog A6, jednostavno nema ni traga od štednje. Ergonomija je odlična, ali je za MMI sistem potreban mali period privikavanja. Korišćenje instrumenata na centralnoj konzoli nudi visok nivo intuitivnosti, ali to ne mogu reći za displej na instrument tabli, koji nudi previše informacija, što ponekad može zadržati pogled i više nego što bi trebalo." - istakao je Vladan Petrović.

 


Audi Enterijer

Enterijer A6 — Autor autoindustija @ 18:45

Enterijer

Možemo slobodno reći da je najsnažnija disciplina novih velikih Audija, njihov enterijer, koji ostaje verno oružje u borbi za probirljivu "premium klijentelu". Odmah nakon ulaska u automobili, primećujemo da je instrumentalna ploča značajno niža nego kod prethodnika, a u oči upada i 8 inča veliki displej. Palac prema gore zaslužuje i touchpad, koji se nalazi na središnjoj konzoli, levo od atraktivne ručice menjača. Kada je u pitanju uređenje vozačevog okruženja, svojim stručnim komentarom pomogonao nam je višestruki državni reli šampion, Vladan Petrović.

"Subjektivan osećaj u automobilu, odgovara očekivanjima u datom segmentu, ali najpre moram da istaknem sličnost enterijera sa modelom A7. Imam utisak, da su razlike minimalne. Na prednjim sedištima, mesta ima dovoljno u svim smerovima. U većini automobila ovog segmenta, širina prostora za noge, ograničena širokim središnjim tunelom, ali ne i u novom A6. Vetrobransko staklo je relativno nisko, ako uporedimo sa drugim konkurentima, što u kombinaciji sa nižom instrument tablom, stvara odličan osećaj u vožnji. Kvalitet materijala je na najvišem nivou, a subjektivan osećaj mi govori da je završna obrada bolja nego kod konkurentskih Mercedes i BMW modela. U enterijeru novog A6, jednostavno nema ni traga od štednje. Ergonomija je odlična, ali je za MMI sistem potreban mali period privikavanja. Korišćenje instrumenata na centralnoj konzoli nudi visok nivo intuitivnosti, ali to ne mogu reći za displej na instrument tabli, koji nudi previše informacija, što ponekad može zadržati pogled i više nego što bi trebalo." - istakao je Vladan Petrović.

 


Specifikacije Audi A6

Generalna — Autor autoindustija @ 18:40

                                          Dimenzije

 (Dalje)

Audi A6

Generalna, Audi, A6 — Autor autoindustija @ 18:30

Protiv štutgartske E klase i minhenske serije pet, Audi šalje novu, sedmu, generaciju modela A6. Posle višednevnog druženja sa novim predstavnikom više srednje klase, možemo zaključiti da novi A6 najvećim konkurentima parira bez kompleksa, i to u svim disciplinama. Novi Audi A6 je kraći i lakši od svog prethodnika, a za njim se osvrću i vlasnici za dve klase skupljih limuzina...

 

 

Audi A6 je tradicionalni predstavnik više srednje klase. Istorija ovog modela (uključujući i prethodnika serije Audi 100), seže od 1968. godine, a ovogodišnji novitet je sedma generacija po redu. Nakon višednevne vožnje po putevima u Srbiji, možemo slobodno reći da sedan, koji se proizvodi u Neckarsulmu, ni po čemu ne zaostaje za BMW serijom 5 ili Mercedesovom E klasom. Dolaskom novog A6, završava se generacijska smena Audijevih sedana, koja je započeta novim A4, a prošle godine nastavljena novim A8


Čestitamo

Generalna — Autor autoindustija @ 18:28
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.